Janusz Korwin Mikke

Pseudonimy

  • Pan Janusz
  • Janusz Wślizgin-Piłkke
  • Janusz Ryszard Mikke
  • Jonasz Koran-Mekka
  • Jonasz Kulfon-Bekka
  • Ozjasz Goldberg
  • prof. Adam Kwiatkowski
  • Barbara Buonafiori

Korwinizmy

Jak słusznie napisał był kiedyś śp.Stanisław Mackiewicz (ps.”Cat”): „Szerząca sie moda na nie tłumaczenie imion, to otwarta droga do wszelkich nonsensów”. Tym niemniej masoneria (tu akurat w zgodzie z „Wielkim Wschodem”) wydała polecenie, by imion nie tłumaczyć – a ponieważ ta dyrektywa idzie na rękę ćwierć-inteligentom, którym nie chce się zaglądać do słowników – więc zaraza szerzy się jak pożar na prerii.
Właściwie: całą prerię już wypaliła. [1]

Tymczasem kompania „Chemins de Fer de la Turquie d'Europe” śp.Maurycego barona de Hirsch otrzymawszy w 1869 roku koncesję wybudowała od podstaw 500 km linii kolejowej Wiedeń – Konstantynopol – przez Bałkan, rękami niepiśmiennych górali – w dwa lata (1870-72). Gdyby nie wojna francusko-pruska, która spowodowała zwyżkę cen stali - byłoby szybciej. [2]

W XIX wieku umiano w dwa lata wybudować 2000 km linii kolejowej Wiedeń - Konstantynopol (chwilowo: Stambuł). [3]

Warunki życia w rodzinie ludzie też mieli różne. Np. śp.Ingmar Berman, słynny szwedzki reżyser, uskarżał się, że miał bardzo złych rodziców. Zwracam jednak uwagę, że wyrósł z Niego słynny reżyser – a gdyby miał przeciętnych, poczciwych rodziców – to zapewne wyrósłby z Niego… przeciętny reżyser.
„Co cię nie zabije – to cię wzmocni”.
Jeśli chcemy mieć w społeczeństwie ludzi zahartowanych na rozmaite przeciwności – to źli rodzice są jednym ze sposobów. [4]

Do tej pory ludzie umierali z powodu mrozów, upałów, chorób i rozszarpywani przez dzikie zwierzęta. Dziś wszystkie te zagrożenia praktycznie zniknęły – przynajmniej w naszej cywilizacji. Stąd ważne jest, by od czasu do czasu jedni stanowili zagrożenie dla drugich. Jako substytut wroga prawdziwego [5]

Piekłoszczyk Pol Pot otrzymał nawet za projekt wymordowania nieczerwonych Khmerów licencjat Sorbony 1 [6]

ostatecznie śp. dr Pol Pot swój tytuł obronił na Sorbonie… 1 [7]

Rzymianie podbili pół świata pod hasłem odwrotnym: „Væ victis!” - i właśnie dlatego go podbili! 2 [8]

Kobieta przesiąka poglądami człowieka, z którym sypia. Ostatecznie (Natura czy Bóg – nie będziemy się spierać) nie po to tak skonstruował mężczyzn, by setki tysięcy plemników się marnowały; wnikają one w ciało kobiety i przerabiają ją na obraz i podobieństwo mężczyzny, do którego ona należy. [9]

Kobiety nie mogą być zbyt inteligentne – dba o to mechanizm Ewolucji Naturalnej. Inteligentna istota nie wytrzymałaby przebywania przez dłużej niż godzinę dziennie z paplającym dzieckiem! Dlatego właśnie (i nie tylko dlatego) mężczyźni nie lubią wiązać się z kobietami inteligentnymi: instynktownie chcą, by ich dzieci miały dobrą opiekę.

Przypisy

1

Studiował na prywatnej uczelni technicznej EFR w Paryżu, nie uzyskał dyplomu. [10]

2

W roku 387 przed Chrystusem Galowie stanęli u bram Rzymu. Za odstąpienie od zamiaru zdobycia miasta zażądali okupu. Gdy Rzymianie twierdzili, że Galowie oszukują przy ważeniu dostarczonego jako okup złota, wódz Galów, Brennus, położył obok odważników miecz i rzekł: Vae victis!, co oznaczało, że pokonany musi przyjąć wszelkie warunki stawiane przez zwycięzcę. [11]

_k
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License